niedziela, 29 maja 2016

Wyzwanie LBA




Dominika donkareads.blogspot.com nominowała mnie do LBA. Dziękuję <3 Odpowiadam więc na pytania. Mam nadzieję, że dzięki temu, poznacie mnie trochę lepiej :) 

Oto pytania, które zadała mi Dominika:

1. Podaj 5 słów opisujących jaka jesteś.
2.Najgorsza książka, którą przeczytałaś.
3.Co daje Ci pisanie bloga?
4. Piosenka, która idealnie do Ciebie pasuje.
5. Książkowa historia, która rozpaliła Twoje serce.
6. Książkowy bohater, który mógłby być Twoją drugą połówką.

7. Cel, który chcesz osiągnąć w blogo/booko- sferze
8. Film, który bardziej podoba Ci się od książki.
9. Książka na którą czekasz najbardziej.
10. Gdybyś była pisarką, o czym chciałabyś pisać? 


1. Przychodzą mi na myśl same złe określenia :D Musiałam się wysilić przy tym zadaniu. 
- uparciuch
realistka
- latynoska (oczywiście nie jestem, ale chciałabym być i uwielbiam język, kulturę, muzykę Hiszpanii i Latynoameryki)
- książkoholiczka
- sowa (nocą zaczynam życie i czytanie)

2. Nie mogłam przebrnąć przez "Diabeł ubiera się u Prady". Ale nie wiem czy najgorsza, bo nie przeczytałam. 

3. Satysfakcję, poczucie, że robię to, co lubię, uporządkowanie myśli - często mam ich za dużo w głowie, a książki wywołują niemałe emocje, które lubię opisywać. W zasadzie prowadzę bloga bardziej dla siebie, a jeżeli ktoś na niego zagląda to duma niesamowita ;) 

4. Wow, to trudne zadanie. Myślę, że nie mogę ograniczyć się do jednej. Idealnie pasuje do mnie wiele piosenek, ale ostatnio ciągle dostaję palpitacji serca, gdy słyszę "Duele el corazón" Enrique Iglesiasa, uwielbiam "Photograph" Edda Sheerana.  

5. Może nie rozpaliła, ale złamała mi serce "Promyczek" Kim Holden. Nie czytam książek nasyconych romansami, choć mam kilka w planach. Dawno temu czytałam oczywiście sagę Zmierzch i gorąco kibicowałam Edwardowi ;)

6. Zazwyczaj czytam kryminały, a nie gustuję w mordercach, czy policjantach z problemami. Damon z Pamiętników Wampirów (bardziej ten serialowy), Win, choć Myron tez niczego sobie (książki Cobena). 

7. Nie zastanawiałam się nad takimi aspektami. Wiadomo, chyba każdy marzy, aby jego blog czy bookstagram cieszył się jakąś popularnością, nie będę tu wyjątkiem. Jednak ważniejsze jest dla mnie to, że realizuję swoją pasję i poznałam wielu wspaniałych ludzi, z którymi mogę ją dzielić :) Myślę, że osiąganie większych sukcesów w tej sferze nie jest mi pisane.

8. Zdecydowanie film "Szkoła uczuć" jest lepszy niż książka "Jesienna miłość". Na szczęście takie sytuacje są rzadkością. Niestety, wiele wspaniałych książek nie doczekało się jeszcze ekranizacji. Co do seriali, to wymieniłabym Sherlocka i Pamiętniki Wampirów. 

9. I znowu nie ograniczę się do jednej. Czekam na kolejną książkę Pani Lackberg (bo zawsze są dobre); Gusa, Kim Holden (kontynuację Promyczka); cokolwiek Becketta; zdecydowanie na kolejną pozycję Veita Etzolda (debiut niesamowity)

10. Kryminały. Mocne.  



Do zabawy zapraszam:

1) Dominikę - dominika-m.blogspot.com
3) Dominikę i Olę - ksiazkowe-perelki.blogspot.com


Pytania dla Was:

1. Trzech ulubionych autorów.
2. Książka, którą polecisz każdemu.
3. Jak duża jest Twoja biblioteczka?
4. Autografy, które już posiadasz i autografy o których marzysz.
5. Gdybyś miała możliwość spotkania się z dowolnym pisarzem byłby/byłaby to ... 
6. Książki, na które polujesz.
7. Ulubiony serial.
8. Książka, która Tobą wstrząsnęła.
9. Bloga prowadzisz hobbystycznie, czy chciałabyś zajmować się tym profesjonalnie? Napisz proszę o celach, związanych z blogowaniem.
10. Napisz 5 ciekawostek o sobie.
11. Masz swoje ulubione blogi? Wymień jakieś.

2 komentarze:

  1. Dziękuję kochana za nominację ;) Ale widzę, że naprawdę jesteś moją bratnią duszą! Uwielbiam Damona (czarne charakterki mnie kręcą), oczywiście,że Szkoła uczuć jest zdecydowanie lepsza. I zawsze chciałam być Latynoską i nauczyć się hiszpańskiego - ale może kiedyś ;) nie cierpię swoich blond włosów :P

    OdpowiedzUsuń